Lagleder/Trener Møte 19.8 – kl.19.00

Onsdag 19.8 kl 19.00 holdes det et møte for alle trenere og lagledere i klubben. Hvert lag plikter å stille med MINST en Lagleder/Trener. Vi ser helst at dere klarer og stille med alle mann som er tilknyttet ett lag.

Det vill være ett eget møte for lagledere inne på Hovedgården ungdomsskole der det kommer informasjon rettet mot dere.
Trenerne vil ha ett eget møte samme tid inne i hallen for å bli orientert med treningstidene som er satt opp for sesongen 2015/2016. Her kan du også ha en innvirkning på hvordan treningene skal bli. Etter møtet skal dette være bestemt ferdig.
Etter dette går vi bort på ungdomsskolen for å være med på resten av møte der borte som er ment for begge parter.
Når Møtet er avsluttet på HUS så går vi alle inn i hallen og henter ut det utstyret/materiell vi har i skapene våre.
Det er da viktig at hvis man har noe utstyr hjemme, så må dette tas med denne dagen, feks. keeper sett, overtrekksvester mm.
Vi vill da finne ut hva vi har av utstyr og evt. hva som mangles for sesongen.
PS: Husk å ta med nøkkelen til skapene deres.
Camilla Ringstad vil stå i hallen fra kl. 18.00 for å gi/selge ut overtreksdressene som noen av dere han bestilt.
Mvh.
Eskild K. Nordby