Enda bedre tilbud!

For å kunne gi barna våre et enda bedre tilbud så er er det noen måter du enkelt kan støtte oss på!
Først og fremst, kjøp sesongkort i hallen til alle i familien, på den måte kan besteforeldre, onkler og tanter osv ta turen til Heggedalshallen for å se barna spille, da slipper dem nemlig å betale inngangspenger på minirunder og cuper!

Bruk kiosken når den er åpen er også et enkelt tiltak – men, vi har andre måter også, som f.eks Støtte og Grasrotandelen. Og ikke minst, sponsoravtaler. Les videre for å se hvordan du enkelt kan støtte vårt arbeid til å gi mest og best mulig tilbud!

STØTTE:

Støtte-appen| Sagene Idrettsforening

Se vedlagte film (ca. 50 sek) og ta action! Mer info nederst i denne teksten, men se filmen først.
LINK: https://hei.stotte.no/v/QAYYW/?preview=true

Vi setter stor pris på alle våre medlemmer og er så takknemlige for den støtten vi mottar.
Nå håper vi du griper muligheten til å gi din støtte digitalt gjennom den nyutviklede appen Støtte.
Appen gjør det mulig for alle som har Vipps gi et lite kronebeløp som går til klubben hver gang du bruker penger fra en valgt konto.
I hvilken som helst butikk, helt automatisk!
Det betyr at klubben får litt penger fra veldig mange – jevnt og trutt. Og det beste av alt – du merker det så vidt.
Men for oss betyr det all verden for å kunne gi deg og alle våre medlemmer det aller beste tilbudet. Du finner klubben vår (lag/organisasjon) enkelt i appen, og vi har opprettet ulike formål du kan velge å støtte.

Du bestemmer hvor mange kroner – f.eks. 2, 5 eller 10 – som du vil gi hver gang du betaler noe. Ja, du kan endre beløp eller sette på pause når som helst. Last ned Støtte-appen og bli en støttespiller du også!
LINK: https://stotte.no/spre-budskapet

På forhånd TUSEN TAKK, det betyr enormt mye for både klubbens fremtid og alle barn og unge vi til daglig aktiviserer!

GRASROTANDELEN:

Vi ønsker også flere støttemedlemmer til grasrotandelen hos Norsk Tipping Søk opp Asker Innebandyklubb og la grasroten komme klubbens barn og ungdom tilgode!
Send GRASROTANDELEN 994 862 006 til 2020 (tjenesten er gratis)

Grasrotandelen

SPONSOR:

Driver du et foretak eller kjenner noen som kunne tenke seg å bli vantsponsor eller på noen annen måte ønsker å sponse oss på, så er vi også super interessert i dette. Ta gjerne kontakt med vår sponsoransvarlig Ingvild på [email protected]

Bli sponsor – Bokn Sykkelklubb