Treningssamling i Varberg

Helgen 29-31 Mai brakte det løst men en treningsleir for 53 av klubbens medlemmer. Turen fant sted på Apelviken Campingplass i Varberg (Sverige). Det var Gutter 00, Jenter 00 og gutter 01/02 som var med på denne turen.

Vi var framme til middag kl. 20.00 på Fredag, og hadde innetid kl. 23.00 både Fredag og Lørdag. Vi hadde frokost fra kl. 07.00 på både Lørdag og Søndag.

Ungdommene fikk et tett program med trening fra 09.00-12.00 både lørdag og søndag, samt at alle lag spilte kamper mot Varbergs egne lag på lørdag fra 14.30 – 17.30. I den ledige tiden vi hadde til overs på Campingen var det mye aktiviteter og finne på som bading, døball, minigolf, utendørs bandy bane + mye mer.

Lagene hadde en veldig lærerik trening med to svenske trenere i spissen. Det kom fram mange nye og fine øvelser som ga oss alle ny inspirasjon som vi tar med oss videre inn til en ny sesong.

På vår siste trening kjørte vi en liten mix turnering der vi blandet alle spillerene på fire lag (G00, J00, G01 og G02). Etter treningen på Søndag åpnet Varberg sin egen klubb butikk der vi kunne få kjøpe veldig mye billig og bra utstyr. Etter lunsjen kl. 12.00 gikk den vellykkede turen hjemover igjen til Asker, med et kjapt mellomstopp innom Nordby Senteret.

Takk for en fin tur! :)