Asker`s G10 i kjennhallen

Den 21/3 skulle serien avsluttes med 2 kamper i Kjennhallen på Lørenskog.

Motstandere var GIF og Fjerdingby.

Første kampen mot GIF ble et fyrverkeri av nydelige pasninger, flott spill og solide skudd. Laget fungerte helt optimalt i dennne kampen. Pussig å tenke på at vi har tapt alle våre tidligere kamper mot dette laget.

Kampen endte med 12-4 seier til Asker.

I den neste kampen mot Fjerdingby begynte nok noen av våre spillere å bli slitne. Konsentrasjonen sank og dette resulterte i flere skudd i tverrlegger og i stolpene

Dene kampen endte med et 3-9 tap, men kampen var mye jevnere enn det resultatet forteller.

Til slutt vil jeg benytte anledningen til å takke alle gutta for en strålende innsats denne sesongen og ønske alle en god sommer. Vil også rette en takk til alle foreldre som stiller opp på dugnader og som kjører guttene til og fra kamper og treninger.

Velkommen til bake etter sommerferien.

Pål Gisle
Lagleder