Medlemskap gir gratis inngang!

Ny sesong står for tur og vi ønsker dere alle hjertelig velkomne Heggedalshallen!
Små og store skal fylle parketten og det gleder vi oss enormt til!

Nytt av året er en stor fordel for deg som er medlem i Asker IBK! Det skal lønne seg å være medlem og akkurat nå kan vi tilby alle som er medlem av Asker IBK fri inngang til ALLE våre hjemmekamper, uansett nivå!
Det vil si at du betaler en engangssum for å være medlem, samtidig du får «sesongkort» for alle kamper som spilles.
Hvordan blir jeg medlem i Asker Innebandyklubb tenker jo du nå.
Det er så enkelt som dette;

Trykk her: https://askeribk.no/?page_id=156&fbclid=IwAR0TP_jEu0Ki-e1nC2814Y2ydAFK2yAT7Llf9mqE-GqfaQTq9ePon3Rspe0

På den måten vil du kunne komme i Heggedalshallen, når du vil og se kamper fra de ulike lagene, uten at det koster deg noe mer – samtidig støtter du Asker IBK og sammen skaper vi en fantastisk ramme rundt alle kamper.

Hør med tanter og onkler, søstre og brødre, bestemor og bestefar – alle er vi en del av Asker IBK og vi gleder oss til å se deg på tribunen!

VELKOMMEN TIL HEGGEDALSHALLEN OG VELKOMMEN TIL NY SESONG!

Slik ønsker vi gjerne at hallen skal være besøkt til en hver tid ;)