Oppgradert styrkerom

Treningsrommet i hallen er et tilbud til klubbens spillere og medlemmer, med gode muligheter for å bedre både utholdenhet og styrke. Rommet har et variert utvalg av forskjellige apparater som nå har fått en etterlengtet og nødvendig oppgradering

Lokalet har nå fått et nytt gulv, og vil før sommeren få nye apparater som gjør rommet mer komplett. Den slitte parketten er erstattet med et dempet sportsgulv med integrert løfteplattform, som gjør det både hyggeligere og bedre å trene der. Styrkedelen vil bli utvidet med et apparat for rygg og flere frivekter, matter, strikker og veileder for bedre og riktigere trening.

Asker innebandy ønsker å takke på Sparebankstiftelsen og Asker idrettsråd, som begge har vært med på å muliggjøre oppgraderingen. Selvfølgelig også en stor takk til dugnadsgjengen som fikk lagt gulvet på plass og ryddet i rommet.

Med nytt gulv passer det også å minne om at det ikke skal benyttes utesko i rommet. God trening !