G19 trener på plass!

Chris Jaksland vil i år gå inn som hovedtrener for Asker sitt G19-lag. Han har tidligere hospitert der tidligere som en veileder og tar nå over hovedansvaret som trener.

Det er en kjempesignering for Asker å få inn en så rutinert herremann, som vet hva det vil si, både når det kommer til trening og det å vinne innebandykamper.

Røyskatten fra Hyggen har løpt 9931313 km i Heggedalshallen de siste årene og er en kjent skikkelse i hallen.

Chris Jaksland kommer ikke til å være spiller for Asker sitt A-laget i sesongen som kommer. Han kommer til å fokusere på G19 og dermed takker vi av også Chris Jaksland for den enorme innsatsen han har lagt ned i A-lagsstallen.

Noen skal ha det til at i en kamp, så reddet han ballen på streken, og scoret mål i andre enden i løpet av 1 sekund. Det er faktisk ikke usannsynlig. Men, vi gleder oss over trenerrollen Chris går inn i, og takker han enormt for det han har gjort på A-laget.

Chris kommer til å bli en kjemperessurs i Asker IBK det kommende året, og noe juniorgutta også setter stort pris på.