Norstrøm klar for Asker!

Det er med stor ydmykhet at vi nok en gang signerer en spiller av topp kvalitet, og denne gangen er det ikke noe mindre enn Robin Norstrøm. Mannen som har spilt for landslaget det siste året har undertegnet på en kontrakt med Asker IBK denne sesongen.
Nå er det bare å glede seg til mange fine stunder i Heggedalshallen fremover!

GM Gudem sier følgende om signeringen; «Da har jo vært en litt dårlig skjult hemmelighet, ettersom Norstrøm blant annet har spilt for oss i en treningskamp allerede samt trent med oss en stund, men samtidig så var det aldri sikkert. Men nå som det har kommet på papiret er det ikke noe annet enn å glede seg til kamper i Heggedalshallen denne sesongen, for dette blir fyrverkeri! Bare å gi kredd til den innsatsen som er gjort av A. Jaksland på signeringsfronten i år, for det har vært enormt.»

Spillende trener, Alexander Jaksland hadde dette å si, om mannen med 30 landskamper:

Robin Norstrøm i Asker IBK. Hvem skulle trodd det? Han har trent med oss en stund, da han har ønsket å trappe ned og være med i et miljø som har fokus på det sosiale. En ydmyk gutt som har vært mest opptatt av at han ikke skal ta for mye plass i gruppa. Robin passer utmerket inn i gruppa med sine kvaliteter som spiller og person, spesielt mot våre yngre talenter i klubben. Personlig håper jeg at han får tilbake lysten til å satse igjen i perioden han er hos oss. Han kommer til klubben for å ha det gøy med venner. Norge trenger en sulten Robin som spiller i Eliteserien og for Norge. Som spiller er han en av de bedre i landet i sin posisjon. Han spilte også forrige VM for Norge. En bevegelig livsfarlig spiller som kommer til å hamre inn mål for Asker IBK. Stallen innehar nå en bra miks med unggutter, erfarenhet, spisskompetanse og lokale spillere. Det skal bli tøft å møte oss i Heggedalshallen fremover. Her har vi en spiller som kommer til å underholde Asker folket.

Litt om Robin:

Bosted: Oslo
Alder: 24
Tidligere klubber: Gjelleråsen
Interesser: Nintendo 64
Hva er ditt inntrykk av laget så langt?: Åpen og herlig gjeng
Hvordan type spiller er du?: Skyter mye, treffer noen ganger!
Dine forventninger til sesongen: Forventer at vi skal bli tøffeste laget å møte i serien.
Hvorfor skal publikum komme til Heggedalshallen i år: Publikum skal komme for å se underholdende og leken innebandy av et lag som gjør alt for å vinne!

Vi gleder oss til ny sesong sammen med Robin!

Da er det ikke noe annet enn å ta turen til Heggedalshallen når den tid kommer!
Første hjemmekamp er mot Lillestrøm, slndag 29.09, kl 13.00!
Der byr vi på godt spill, åpen kiosk, speaker, loddsalg og konkurranser for barna i pausen!
Sesongpremieren er mot Bækkelaget, lørdag 21.09, kl 16.00.
Den kan du følge fra hallen, Snapchat eller vår Facebookside!