G02 vant serien!

Asker IBK G02 vant 2. divisjon for G14 denne sesongen. Alle seriekampene ble vunnet med gode marginer. Vi kom også til semifinalen i Regionscupen. Laget leveret varene og vel så det. Vi har kort og godt hatt et fantastisk år både sportslig og ikke minst sosialt, med våre turer og et veldig godt og positivt miljø i spillergruppen.

Nå har vi en meget solid spillergruppe hvor alle er motiverte for å utvikle seg videre mot nye og høyere mål neste sesong. Spillergruppen er dessuten blitt forsterket med 2 nye spillere som har meldt overgang til oss fra en annen klubb, og vi har åpnet opp for at noen G03 spillere kan delta på våre treninger og kjempe om plasser på våre lag.

Vi skal delta på Zone Cup nå til helgen, og så blir det den tradisjonelle Varberg turen igjen i mai. Vi voksne som har med disse flotte gutta å gjøre hver uke er både heldige og privilegerte. Gratulerer så mye til gutta og trenerne for en meget godt gjennomført sesong!