Stem på Asker IBK i «klubben i mitt hjerte»

OM KLUBBEN I MITT HJERTE

Alle som driver med idrett har én eller flere klubber med en spesiell plass i hjertet. Idrettslaget er grunnsteinen i arbeidet med å skape god aktivitet, positive miljøer, idrettsglede og fellesskap i lokalmiljøene. Under kampanjeperioden for Klubben i mitt hjerte kan alle vi som ønsker å takke våre egne idrettslag, stemme på – og jobbe for – at akkurat vår klubb vinner flere hjerter og kanskje også en pengepremie som kommer godt med. Årets Klubben i mitt hjerte-kampanje er den 13. i rekken. Norges beste mannlige svømmer – Henrik Christiansen – er ambassadør for Klubben i mitt hjerte. Norges idrettsforbund, Nordea, P4 og Dagbladet står sammen om kampanjen Klubben i mitt hjerte.

Asker IBK sine muligheter

Tilsammen skal det deles ut 400.000(!) kroner. Asker IBK har i denne sammenheng mulighet til å få/vinne 10.000 kroner. Men for at det skal skje trenger vi din hjelp. Føler du at nettopp Asker innebandyklubb er klubben i ditt hjertet, så ville vi satt utrolig pris på din stemme.

Dette gjør du:

1. Gå inn på linken https://www.klubbenimitthjerte.no/