Vi søker hovedtrener for A-laget

Asker innebandyklubb ble stiftet i 1990, og har blitt en veldig aktiv klubb med rundt 250 medlemmer. Vårt A-lag har vippet mellom 2.div og 3.div de siste 10 årene, men vi vil nå satse og ønsker oss et herre lag som kan komme seg opp til 1.div/elite på sikt.

Men for å klare det ser vi nødvendigheten av å få inn en person med engasjement for den idretten vi alle elsker. Innebandyaktiviteten vet vi er stor i Asker, så vi håper at med den rette treneren vil innebandyspillere i bygda vår komme til klubben.

Derfor søker Asker Innebandyklubb nå etter en ny hovedtrener for A-laget som også kan bistå klubben med både utvikling, satsing og nye innspill som alle våre lag kan ta nytte av.

Vi kommer til å stille med kun ett herrelag sesongen 2016/2017 som også vil bli en bred tropp på ca. 20-25 mann.
Kompetanse og erfaring:

• Trener 1
  • Lønn etter avtale

Er du en person vi kan ha nytte av, ikke nøl med å ta kontakt. Vi ønsker forespørsler fra både menn og kvinner til denne jobben. Det handler om kompetanse og engasjement for oss.

Håper vi hører fra deg!
Send din søknad til Eskild K. Nordby på ”[email protected]
Svarfrist: 1.mai

Har du spørsmål, vennligst kontakt leder Lars Arnevig på 456 03 904 eller nestleder Eskild K. Nordby på 934 12 132.