Nytt treningsrom

For å styrke det fysiske tilbudet i Asker Innebandyklubb søkte vi om midler fra Gjensidigestiftelsen til å bygge et eget treningsrom med forskjellige treningsapparater i hallen.  Her kan foreldre trene mens barna spiller innebandy, medlemmene kan bruke det til egentrening utenom sine vanlige treninger og fra Hovedgården ungdomsskole kan bruke det i skoletiden under oppsyn og veiledning av lærere.

Vi håper mange av klubbens medlemmer benytter seg av tilbudet, men kanskje spesielt foreldrene som nå kan få en aktiv og meningsfylt tid i hallen mens barna trener på banen.

Asker Innebandyklubb og Hovedgården Ungdomsskole har hatt en godt og nært samarbeid i mange år og dette er det nyeste tiltaket.

Det vil være visse restriksjoner i bruken for å forhindre skader og hærverk. Vi kommer tilbake til det i løpet av kort tid.

Men et positivt og nyttig tiltak for mange brukere er det blitt.

For klubben
Lars Arnevig