En seier og ett tap i Rykkinhallen for G11

IMG_5737-1 IMG_5764-1

G11 spilte to kamper i Rykkinhallen i kveld (17.01.2016). I den første kampen mot Nes Innebandyklubb tok vi føringen før det var gått 2 min av kampen, og siden var det bare å holde trykket oppe. Tidvis bølget kampen litt frem og tilbake, men vi hadde relativt god kontroll og kampen endte med seier til oss 4-2.

Den andre kampen var mot Fjerdingby Innebandyklubb. Det ble fort klart at dette skulle bli en mye jevnere kamp. Men guttene spilte og kjempet. Resultatet reflekterer ikke hvor jevn denne kampen egentlig var. Hadde vi bare klart å holde igjen en forsvarer eller to når vi gikk i angrep, så kunne resultatet fort blitt annerledes.

Men det er gøy å se at guttene begynner å bli veldig beviste på å finne posisjoner, spillepunkter og pasningsspillet begynner også å bli bra. Vi gleder oss til fortsettelsen!