Ny seier for j16!

Søndag 10.01 var det duket for årets første match. Etter en lang juleferie og kun to treninger var både jentene og trenerteamet gira og spente når de tok turen til rykkinhallen for å møte Bærums verk og Hauger.

Bvif er et lag vi alltid har spilt jevnt mot så det var ekstra mye nerver før start. Men vi gikk ut med innstillingen om at dette var en match vi skulle vinne.

Med et fulltallig lag starter vi 1.omgang veldig bra. Jentene er på fra start og det resulterer i mye skudd på mål, mange sjangser og 3 mål innenfor stengene. Med mye aktivitet forran mål resulterer det i at backene våre er assist 2 av 3 mål i 1.omgang. (o-3)

2. omgang har jentene enda flere sjangser og mye gode løp. Med godt samarbeid i laget og mange fine pasninger gjør det at vi vinner 2.omgang 2-6.

3. omganger. Her stenger både vi og Bvif buret og det er ingen mål i denne omgangen.

Stillingen ender 2-6 (0-3, 2-6, 0-0)

Med en god start etter ferien er jentene klare for de siste kampene før sluttspillet starter!