Asker H2 – Fet IL

Søndag 25.10 tok Fet IL turen til heggedal for å møte Asker sitt herrer 2 lag. Kampen endte til slutt 4-3 til Asker som spilte en kjempe kamp i Heggedalshallen.

Asker sine spillere var veldig positive i hele kampen og gjorde hverandre bare bedre og bedre. Fet IL derimot var mer grinete og sippete i hele kampen, men alt i alt så var det Asker som fortjente å ta denne seieren til slutt. Vi var bånnsolide igjennom store deler av kampen og vi lot ballen gjøre jobben med den fulle femmer. Så en vell fortjent seier til Asker!

1. Periode:
    Vi får mange store sjangser som burde vært mål, men det ender med 0-1 til Fet etter 20 minutter spilt.
  2. Periode:
    I denne perioden kommer vi sterkere tilbake og utligner til 1-1 allerede etter 3 minutter spilt, målet ble puttet av Marcus Nilsson som hadde sin første Asker kamp i dag. Den målgivende pasningen kom fra Sjur Ellingsen.
    Etter 8 minutter er spilt i denne perioden kommer mål nr. 2 fra Asker ved spiller Håkon Gjertsen (lagets kaptein) med pasning fra Anders Oddaker. 3-1 målet kom fra Petter Wiencke med målgivende fra Marcus Nilsson bare 15 sekunder etter forrige mål.
  3. Periode:
    Asker går opp i ledelsen 4-2 med mål fra Sjur når det står igjen 8 minutter på tavla, 30 sekunder senere putter Fet sitt tredje mål og lager liv igjen i kampen. Men til slutt klarer Asker å holde stengene stengt og vinner kampen vel fortjent 4-3!

Spillere: Erik Skultety, Sjur Ellingsen, Åge Atterås, Petter Wiencke, Marcus Nilsson, Jakob Vevatne, Mats Hartmann, Dag-Einar Nesse Knutsen, Anders Oddaker, Håkon Gjertsen og Markus Berg

Banens Beste: Håkon Gjertsen (spiller en solid kamp. Han tørr å utfordre og står som en vegg hjemover)

Statestikk: Trykk her

• Coach – Eskild K. Nordby