Fretex på besøk!

Søndag 11.Oktober kom Frelsesarmeen innebandy på besøk til Heggedalshallen for å møte vårt herrer 2 lag kl. 16.30

Kampen begynte nokså laber med lite tempo og vilje fra begge lag. Asker 2 hadde med seg 4 debutanter til kampen (Sigurd Tjelle, Dag-Einar Nesse, Kai Borgen og Markus Arnevig) så mye nervøsitet og forsiktighet var også til å se ute på banen. Men med hjelp av 3 herrer 1 spillere på banen gjorde vi hverandre bare bedre.

Først etter 18 minutter puttet bortelaget det første målet, og etter dette har vi kun Markus Arnevig og takke for at det ikke ble fler baklengsmål på Asker.  For det skjedde ikke stort i kampen før Asker puttet sitt første mål etter 7 minutter ute i 3. periode. Herfra ble kampen vist med et mye større tempo fra Asker gutta. Når det står igjen 5 minutter av kampen står stillinga 2-3 til Frelsesarmeen, men bare sekunder senere scorer Mats Hartmann sitt andre mål for dagen og med det var Asker 2 med i kampen igjen. Stillingen sto fortsatt 3-3 når det gjensto 15 sekunder, men gutta jobbet som aldri før og fikk kommet seg til avslutning 10 sekunder før slutt. Der viste Mats Hartmann seg igjen og dundret inn et siste mål for kvelden!!!

Banens Beste: Markus Arnevig

Statestikk: Trykk her