6.plass i NM for G17

Guttene leverte et godt NM, og var veldig nære en semifinale plass der det endte med tap mot Sveiva 5-4 i kvartfinalen.

Vårt G17 lag dro på torsdag til Stavanger for å spille NM sluttspill! På fredagen var det teori og trening i hallen. Lørdag hadde de tre kamper Nor 92, Slevik og Sunde.

Første kamp er mot @nor92tigers og Asker tar en tidlig ledelse og vinner kampen til slutt 4-3!

Neste kamp er @slevikibk . De er ikke i G17 serien vår, så trenerne hadde vært og sett de spille, mens spillerne kjente ikke til spille stilen dems. Men det går fint for laget greier uansett og gjøre jobben med å score og vinner kampen 5-3.

Neste ut er @sundeinnebandyklubb , det eneste vi vet om de er at vi vant 21-1 mot dem i NM G15 for to år siden. Kampen starter dårlig… men så skjerper gutta seg og vinner 4-3! Det betyr gruppe sier!

Da var det kvartfinale neste og motstanderen er @sveivainnebandy . Gutta starter kampen veldig bra og tar ledelsen hele 4-0! Men så skjer det noe, Sveiva våkner opp og vi sovner litt. Så vi taper kampen tilslutt 4-5…

Neste kamp er plasserings kamp mot @sarpsborgsharks . God innsats av gutta, selv om mange begynner å bli slitne, og vi vinner 4-3!

Siste kamp er spill om 5 plassen. Det blir ny kamp mot Nor 92! Gutta er veldig slitne men de spiller en helt grei kamp, men taper til slutt 0-2… Gutta er veldig fornøyde med 6. plass i NM!

Takk til alle som har fulgt med oss og spesielt trenere og lagleder som har vært med oss og lært oss mye!

Skrevet av: Magnus Gulliksen – G17