Innvielsesfest

Søndag 4 mars inviterte Asker Innebandy Klubb til innvielse av det nye vantet som klubben har fått gjennom støtte av Sparebankstiftelsen DNB.DSCF3728
Denne søndagen var det mange kamper som skulle gjennomføres og det var over 100 personer på tribunen.

Leder av Asker IBK Lars Arnevig holdt en kort tale hvor han takket Sparebankstiftelsen DNB for støtten. Han poengterte hvor viktig denne støtten var for små klubber med begrenset økonomi.
Uten tilskuddet fra Sparebankstiftelsen DNB hadde ikke Asker Innebandy Klubb hatt mulighet til å skaffe nytt vant på mange år.

Etter talen var det gratis kake og drikke til alle i hallen.  Det var kjøpt inn noen smakfulle marsipankaker som var flott dekorert og alle som var tilstede koste seg.