Ekeberg er klar, er du?

Gutter 15 er klare, er du…??? La oss fylle tribunene med røde flagg, og lage tidenes innebandyfest for Asker Innebandy klubb! Uansett alder, så er dette den perfekte avslutning på sesongen. Vi håper vi ser nettopp deg på tribunen Lørdag 21.04 kl. 11.00 på Ekeberg da våre gutter skal ut  å kjempe mot Greåker i NM finalen!

Ta av hatten, for nasjonalsangen skal synges, stemmen skal brukes og gutta skal heies frem!
Kom i god tid før kampstart så du får med deg innmarsjen og hyllesten gutta fortjener før kampstart.

Alle mellom 6 og 18 år kommer inn gratis på NM-finalefesten lørdag, men da må du sørge for å ha på deg din spillerdrakt og komme deg inn i Ekeberghallen før kvinnefinalen starter kl. 14.00.

De som er under 6 år har gratis inngang uansett.

Mer info om hele NM-finalehelgen: Trykk her!

Vi ses i Ekeberg!