Takk for innsatsen, Eskild!

Eskild Kristigonus Norby, et navn alle i klubben kjenner og har et forhold til.

Eskild ser man enten spille på A-laget, sitte i et møte, snakke med noen, hjelpe noen eller holder en trening. En ting er sikkert, han er i hvertfall i hallen. En ordentlig ildsjel med andre ord.

Han har hatt hele 6 sesonger i styret, de siste som nestleder.  Han har trent hele 12 lag, på 8 år som trener. Han har vært med på å dra klubbens økonomi opp av gjørma, og bidratt med mange kloke tanker. Han har vært en pådriver for ulike arrangementer av klubbens regi, noe som også folk utenfor klubben har lagt merke til. Er det noen som trenger hjelp til å organisere noe, så sier han aldri nei. Uten Eskild på laget hadde aldri klubben vært den samme i dag.

Forrige søndag, ble han klubbens yngste æresmedlem. Velfortjent!

På vegne av hele klubben, takker vi Eskild for den innsatsen og kjærligheten han har lagt ned i klubben.

Overrekkelse av blomster og æresmedlemsdiplom