G19 Seriemestere

Asker Ibk G19 (94-96) Seriemestere i 1 Divisjon sesongen 2013-2014

Vil GRATULERE Askers G19 lag som seriemestere i 1 divisjon sesongen 2013-2014.

Asker Ibk G19 kom også til semifinalen i regionscupen, der ble det tap for Sveiva som senere ble regionscup vinnere.

Dette laget har gjort en KJEMPE sesong, i forhold til forventninger og ikke i minst antall spillere.

Vi har stilt med gjennomsnittlig 6-7 spillere pr.kamp og likevel har vi vunnet  10 kamper i serien, 2 uavgjorte og bare 2 tap.

Denne gjengen har en utrolig arbeidsmoral og ikke minst en kjempe lagmoral og står opp for hverandre og dette har gitt resultater.

Tror ikke så mange skjønner hvor mye hver spiller har lagt ned av innsats og svette i hver kamp. Så denne sesongen gjenspeiler seg i innsats i forhold til resultater. Får ikke rost gutta godt nok, superlativene/ordene  blir for SMÅ

Gutta har fått mange positive tilbake meldinger fra andre lags trenere, spillere og fra dommere, dette beviser jo at gutta har blitt lagt merke til.

Så jeg vil gratulere følgende spillere med seriemesterskapet:

Thormod Gjærdingen

Eskild Nordby

Gunnar Gullbekk

Nikolai Mott

Raymond Jensen

Ola Loennechen

Håkon Hansen

Peter Solnør

Tobias Svendsen

Anders Pedersen

Erik Skultety

Jeg vil i tillegg gi en ekstra gratulasjon til Thormod, Eskild, Gunnar, Nikolai og Raymond, som har spilt ALLE kampene gjennom hele sesongen.

Til slutt vil jeg ønske denne kjempe gjengen lykke til videre som personer og innebandy spillere og takke for et kjempe bra samarbeid i sesongen 2013-2014.

Mvh Vidar Jensen Lagleder for G19 en meget fornøyd sådan.