Opprustning av ballbingen!

Asker IBK har fått kr. 100 000,- av Gjensidigestiftelsen til å ruste opp utendørs ballbinge ved Heggedalshallen.

Ballbingen eies av Hovedgården ungdomsskole/FAU men det har vært dårlig med vedlikehold de siste årene.

Asker IBK søkte derfor Gjensidigestiftelsen om midler til å bytte Resized_20170115_102110banedekket til et såkalt ”Sportcourt” som er et plastdekke som gjør det mulig å også spille innebandy der.

I tillegg vil vi skifte de bordplankene som mangler eller er ødelagte og beise disse.

Dette vil bli gjort på dugnad så snart været gjør det mulig. I tillegg til de tildelte midlene har styret satt av en egenandel fra klubben på kr. 25 000,- slik at vi skal få en flott ny bane som forhåpentligvis vil holde i mange år fremover.

Dette blir et flott bidrag til idretten vår og mange treninger kan nå bli avholdt utendørs.

Så nå kan alle gå ned og spille innebandy uansett tid på døgnet!