Belønnes for sportslig innsats!

Sanne Sørlie (15) og Even Sandbakk (14) ble vinnere av utviklingsstipendet 2016 fra Hurum idrettsråd. Det deles ut årlig penger fra dette idrettsrådet, og denne var gangen var den totale potten på 20.000 kroner.

Alle ivrige, engasjerte og aktive idretts sjeler har hatt mulighet til å søke på dette stipendet, og vi i Asker IBK er helt enig med Hurum idrettsråd om at Even Sandbakk fra vårt G14 lag fortjente dette utviklingsstipendet på 10.000 kroner til han egen utvikling av idretten vi elsker.

Røyken og Hurum Avis skriver følgende om Even Sandbakk:even-sandbakk
«sett og motivert!

Unggutten Even Sandbakk gjør det også bra innenfor innebandy. Siden Hurum ikke har et eget innebandy lag, må han reise til Asker for å trene.

I 2014/2015-sesongen spilte han fast for sitt G12 lag, men markerte seg så kraftig etter to uker at han fikk prøve seg i G14 serien.

I inneværende sesong spiller han fast for sitt G14 lag og har utviklet seg såpass at han kan spille med Asker IBKs høyeste juniorlag – G19.»

Asker IBK er veldig imponert over hva Even Sandbakk har fått til på så kort tid og gleder oss masse til å følge hans vei videre i klubben.