Akademitrening 2016

Hei alle sammen!

Da er det klart for ny runde med akademitrening for våre medlemmer i Heggedalshallen.

Treningene vil skje på Torsdager fra kl. 15.00- 16.15, dette gjelder for spillere født fra trener spillere som er født
mellom år 2006 – 2000.

På treningene blir det lagt opp til at man skal utvikle seg individuelt. Det er mye fokus på pasninger, skudd, mottak. Eneste måten å utvikle disse ferdighetene på er å terpe over lengre tid på jevnlig basis.
Spillerne som var med forrige sesong lærte mye nytt og tok store steg som innebandyspillere. Nå håper vi å få med så mange som mulig fra Asker, for å heve nivået på klubben og hver enkelt spiller.

Treningene er også ferdig tidlig på dagen, så det finnes masse tid til å gjøre lekser, være med venner osv.

Vi trener følgende datoer:
September: 22, 29
Oktober: 13, 20, 27
November: 10, 17, 24
Desember: 15, 22

Pris: 990 kr.

Påmelding skjer til: [email protected]

Sindre Bjerknes som holder disse treningene er kaptein for Sveivas herrelag, og fast på landslaget. Han har vunnet 8 aldersbestemte NM gull, har over 30 landskamper for A- landslaget, vunnet poengligaen i eliteserien, samt eliteseriegull. Han har jobbet som arrangør av akademier og innebandy skoler i over to år, og har veldig god erfaring som spiller og trener, når det kommer til å utvikle unge spillere.

Vi håper de fleste vil melde seg på dette tilbudet :)

Mvh.
Asker Innebandy Klubb