«Sesongens siste skudd»

Da har endelig sommervarmen kommet frem, og nok en sesong er vell gjennomført. Sesongen 2015/2016 har vist seg å være et stort utviklings år på det fysiske for laget. Spillerene har også utviklet seg enormt mye enkeltvis, og vi er klare for å trene/spille som et helt lag fra neste sesong.

Vi kom oss til kvartfinalen i regionscupen mot strømmen, men måtte ta til takke for oss med et 5-10 tap der vi faktisk hadde gjort en av våre beste kamper for året.

Vi har spilt totalt 11 kamper i seriespillet, og havnet til slutt rett under pall plass, altså 4.plassen.

Gutta gjorde også en imponerende turnering når vi var med på tigers-cup. Vi ga alle våre motstandere en tøff kamp, så ingen her kunne komme seg lett videre..!

Da denne sesongen var gjennomført kjørte vi på med en sosial avslutning hos Dynamic Events der vi gjorde 3 aktiviteter. Vi begynte med å dele oss i 4 lag, der vi konkurrerte mot hverandre på mekanisk okse, sumobryting og til slutt paintball.
Vinnerlaget (lag 1) bestod av Thomas, Morten, Eirik og meg (Eskild).

På paintball øvelsen kjørte lag 1 og 2 på lag mot lag 3 og 4. Her var det veldig jevnt i alle kampene, og alle ble enormt slitene og engasjerte på denne øvelsen.

Etter alle kulene var brukt opp slo vi oss til ro for en liten prat. Her ga vi vår super keeper et diplom for «årets vegg» og et diplom til vår egen kaptein for «årets poengplukker», begge fikk også et gavekort på kino på en verdi av 200,-

Til slutt vil Søren og jeg takke Even, Philip, Thea og Robert for deres innsats på de kampene dere har stilt opp på for oss, samt våre treninger!

Takk til alle spillere og foreldre som har bidratt til en fantastisk sesong, håper vi ses til høsten 2016

GOD SOMMER! :D