NM G18 – sluttspillet

Asker Innebandyklubb sto som arrangør av NM-sluttspillet for G18 i Nesøyahallen den 9 og 10 april.

Totalt 8 lag deltok fra bl.a Trondheim, Stavanger, Østfold og Østlandsområdet.

Det ble en lang dag på lørdag med de innledende rundene og to spennende semifinaler på søndag. Totalt var det 360 betalende tilskuere begge dagene så et meget populært arrangement.

Gjennomføringen gikk smertefritt og en spesiell honnør til Camilla Ringstad som har lagt ned enormt arbeid både i forkant og under mesterskapet. Det var mange biter som skulle på plass og alt fungerte meget tilfredsstillende. Mange positive tilbakemeldinger fra de som deltok bekrefter det.

En stor takk og til Siv Irene Nesse og Eskild K. Nordby som stod på fra tidlig morgen til sen kveld for at alle skulle få seg en matbit og at sekreteriatet fungerte smertefritt.

Men uten dugnadsinnsatsen fra klubbens medlemmer og foreldre hadde vi ikke klart å gjennomføre dette så takk til dere og.

For styret

Lars Arnevig