Spennende måneder i vente fremover

JA, det stemmer! Etter flere år med hardt arbeid, lange treningsøkter, mye moro og bra spill kan klubbens eldste juniorlag endelig vinne serien igjen. Laget har tatt imponerende 9 seiere og bare to tap i årets sesong. Det skal også at de spilte uavgjort første seriekamp.

Det har betalt seg med førsteplass og 7 poengs luke til andreplassen, Strømmen!

Forrige helg spilte guttene mot Fet på lørdag og BMIL på søndag. Dette var to kamper laget måtte vinne for at det skulle være mulig å vinne serien. Gutta visste hva som sto på spill og skuffet ikke. Mot Fet ble det hele 10 – 3 og mot BMIL 7-4. Det vil si at gutta gjorde sin del av oppgaven. Nå mangler det bare litt hjelp fra Tunet 2, Lillestrøm eller Holmlia. Det er fordi strømmen har 3 mindre kamper spilt og skal møte alle de tre lagene i en tidsperiode til April. Asker gutta har 28 poeng, mens strømmen 21.

For å gjøre det enkelt: vinner ett av lagene mot strømmen er vi serievinnere! Fordi vi gjorde spennende og tapte ett knepent tap mot Strømmen for noen uker siden, er vi nå derfor avhengig av ett av de andre lagene.

Tvil ikke om det ikke går veien! Da har gutta SIKKRET andreplassen uansett. Dette er noe alle er fornøyde med. Coachene og lagledere har sagt at de uansett er stolte av den innsatsen gutta har lagt ned for hverandre i år.

Vi skal holde dere oppdaterte, og håper virkelig dette går vår vei!

11169206_887631744605498_4841175114176687666_n-2